سيستم پرسنلي و كارگزيني در سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري يزد پياده‌سازي گرديد

مهدي فعالي مدير عامل سازمان فاوا (آمار و فناوري اطلاعات) شهرداري يزد در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: سيستم پرسنلي و كارگزيني از سري زيرسيستم‌هاي سيستم جامع اداري مالي توسط اين سازمان در سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري يزد پياده‌سازي گرديد. وي داشتن مجموعه بزرگي از كارمندان و وجود اطلاعات گسترده از اين گروه و همچنين ثبت احكام حقوق ماهيانه با توجه به كاركرد هر يك از پرسنل كه مستلزم داشتن طبقه بندي و كنترل گردش اطلاعاتي مربوط به اين مجموعه است را از اهداف مهم راه‌اندازي اين سيستم در سازمان پاركها و فضاي سبز برشمرد و ايجاد نمودار سازماني، دريافت و ثبت اسناد گوناگون پرسنلي، طراحي و معرفي ساير اسناد پرسنلي جهت انطباق با اسناد جاري سازمان، معرفي شرايط پرداخت هر نوع مبلغ حكم جهت كنترل هنگام صدور حكم، معرفي نحوه محاسبه خودكار براي هر نوع مبلغ حكم جهت اعمال در هنگام صدور حكم را از جمله توانمندي هاي اين نرم افزار كه در نوع خود براي اولين بار مورد استفاده قرار مي گيرد دانست. مهندس فعالي با تاكيد بر توانمندي‌هاي خاص و جديد اين محصول ، اضافه نمود، دسترسي به اسناد پرسنلي، معرفي مشخصات كاركنان، ثبت كاركرد پرسنل به صورت روزانه يا ماهانه، معرفي انواع كاركرد جهت انطباق با نيازهاي سازمان مربوطه، صدور حكم مكانيزه حقوق براي تمامي يا بخشي از كاركنان و معرفي انواع افزايشها در مبالغ حكم، جستجوي فرد يا گروهي از افراد بنابر شرايط انتخابي هر كاربر در تمامي بخش هاي سيستم زيرسيستم هايي هستند كه در نمونه هاي مشابه داراي چنين مكانيسم پويايي نيستند و متخصصين فاوا با بررسي دهها سيستم در حال كار اين موارد را انتخاب و عملياتي نموده اند، البته بر اساس توضيحات تكميلي مدير عامل سازما فاوا بخشهاي تكميلي چون پيگيري اسناد پرسنلي جهت تاييد مديران ذيربط، طراحي فرمهاي چاپي اسناد پرسنلي جهت انطباق با فرمهاي جاري سازمان، چاپ اسناد پرسنلي مانند حكم حقوق، ابلاغ، توبيخ ،تشويق و . . .، طراحي گزارشهاي مديريتي جهت طبقه بندي و خلاصه سازي اطلاعات، ثبت اطلاعات عمومي سازمان براي جلوگيري از عمليات داده آمائي تكراري جهت كليه كاركنان، معرفي كاربران، گروه كاربران و محدوده عملياتي و دسترسي آنها جهت تامين امنيت اطلاعات نيز در نرم افزار جامع مذكور پيش بيني شده است كه اميدواريم در كنار ساير محصولات كيفي سازمان بتواند نقش ارزنده اي در ارتقاء شاخصهاي خدمت به ارباب رجوع و اصلاح الگوي مصرف ايفا نمايد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا